Sunday, October 9, 2011

Paus + Galaxy Ace



Assalamualaikum

Paus itu COMEL!

Nak ikutkan pernah la aku post kat FB pasal aku nak bela paus.
p/s: sila tumpu pada ayat yang dibulatkan menggunakan pen merah. Tak nampak? Meh aku ulang.

"Paus mamalia COMEL. Nak bela boleh? Tak dapat real, dapat patung pun syok. HAHA. :D"

Guess what?

Aku sudah mula BELA PAUS yang sangat comel tu! OMG!

Hah! Kau tak percaya? Fine! Fine! Aku ada bukti lah. HAHA. Nanti aku tunjukkan.

Oh ya. aku ada cakap tentang Samsung Galaxy Ace yang aku nak sangat la kononnya. HAHA. Tu pun aku dah beli! Yeay!


Nampak tak paus pink tu? Nampak? HAHA

Nama dia Piko and nama Galaxy Ace itu adalah Bumblebee! =)

Piko aku baru je dapat tadi. HAHA. Piko dibelikan oleh En Sayang saya! Terima Kasih B! :D

Conclusion: Aku Happy! Sekian. =)


3 comments:

  1. shah: mata kecil comel lah! HAHA
    intan: baguslah takda mulut. kurang belanja makan. HAHA

    ReplyDelete