Sunday, October 16, 2011

Aku nak berkata-kata kesat sikit.

Assalamualaikum

Hari ni aku ada 2 perasaan.

1. Happy.

2. Kecik hati

************************************

Aku HAPPY sebab dapat jalan-jalan dengan kengkawan aku. Shopping sampai 5 helai baju! HAHA. Tak larat tunggu Mega Sale ke apa ke. :D

OK.

****************************************

Yang paling utama adalah aku kecik hati. Sebab? Sebab aku lapar. Aku ingat nak ajak kawan aku makan. Tapi sibuk. Lepas tu senyap gitu je~~~~~

Tiba-tiba mesej tgh malam buta. Tak tanya pun aku dah makan ke tak. So? EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..

*****************************************

Tu je kata-kata kesat aku untuk hari ni. Huh! Pui!~

No comments:

Post a Comment