Wednesday, September 21, 2011

Bumblebee~ ^^


Assalamualaikum.

Okay. First of all aku nak matikan tajuk atas macam tu je.

Second. Mak aku tak sihat. Minggu ni kerja aku berulang alik je dari ayer keroh ke jasin. Nampak kecik je kan? Memangla hawau! Sebab area Melaka.

Okay. TERcarut STYLE Melaka jap. Abaikan.

Tapi aku punya penat hanya aku and Allah je yang tau. Aku just HOPE and PRAY agar mak aku cepat sihat and boleh keluar wad sebab tak ada siapa nak jaga dia kat sana. =(

Tamo sedih-sedih. Aku budak kental!

Third. Aku sangat menghargai rakan-rakan, kawan-kawan, sahabat-sahabat yang memberikan kata-kata semangat buat aku. Thanks! Sayang korang macam tak pernah sayang orang! :D

Forth. Sejak dua menjak tiga menjak yang tak jejak-jejak ni, cell phone aku buat hal. dia macam buat kerja yang boleh bikin aku panassss je. pui!~ So dengan ini, aku bertekad untuk beli yang baru. Ace. =)


Mungkin aku akan dapatkan model yang tak berapa
nak latest tu dalam minggu ni juga and aku akan namakan ace aku itu sebagai bumblebee. So tak lah sia-sia tajuk atas aku ni. hahahahaha *gelak jahat sambil tangan kiri cekak pinggang, tangan kanan cucuk langit*

Dahla. Esok ada kelas. Nite. ^^

No comments:

Post a Comment