Tuesday, May 3, 2011

Oh no!

Assalamualaikum~

Bnyk benda berlaku hari ni. Aku malas nak cite panjang2. sebab aku pon x berapa rase nak menaip. haha :D

1. Ada exam DFMA (Design for Manufacturing & Assembly). Exam yg aku pun x sangka leh sakit gile kepala nak pk macam mane aku nk goreng ayat2 yang sedia ada dalam otak aku bila soalan yang keluar x sama dengan apa yang ada dalam otak aku. paham x? hahaha. x paham sudah!

2. Demam. Yes. Mula2 aku x sedar pun aku demam. haha. tapi tadi time beli makanan utk tgh hari, aku borak la jap dengan sorg
akak ni.. dia yang tegur aku tentang suhu badan yang panas ni. demam time exam tu biasela kan.. :D


3. Semangat salin hint utk last paper. Yes jugak. Aku mmg selalu semangat. tapi apa kan daya. salin je syg oi.. x wat mende pon pas tu. haha :D

4. tgk Mail Lambung! hahahaha :D sejak dua menjak tiga menjak ni.. aku tgk mail lambung sampai 4 ke 5 kali dlm sehari.. eh Helo. suka aku la nk tgk bnyk mane.. Zizan ok jadi mail lambung. xkn la aku xnk tgk.. haha :D

5. tido. dah demam kena la tido. kang x tido takut x dpt lak aku nak belaja ergonomik yang sgt hebat tu habaq hang! (tgn di dada, mata pandang ke atas). terbaik la exam kali ni! =_="

P/s: sape2 yang rase nak kena lambung, xyah byr duit kete korg. haha :D

No comments:

Post a Comment