Friday, May 6, 2011

Latihan Industri?

Assalamualaikum

oh well.. dengan ini saya sebagai wakil pelajar2 UTeM jurusan Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Pembuatan (Rekabentuk) mengumumkan bahawa EXAM kami sudah TAMAT!

sukanya bila dia ceria~ hahaha

okay2.. selepas selesai sesi kemas mengemas di rumah sewa..
akhirnya aku ade di rumah ibu dan ayah.. YES! =)

Tapi kan wak.. kita sedih la.. kejap je dapat duk kampung ni.. uhuk3~ =(

kenapa? ape nak tanye banyak2 ni.. mesti la sebab tajuk kat atas tu.. kalau x, watpe aku buh tajuk.. hadoi! ngee~ :D

Ok. latihan industri atau lebih senang aku nak taip LI, akan bemula ISNIN depan. maksudnya next week la.. baru habis tensi2 (tension) dengan paper finale exam, terus straight forward g praktikal pulak. hadoi~


TAPI!

memang itu yang aku kejarkan. memang itu yang aku usahakan.. memang itu yang aku pilih.
ya.. Perodua. aku akan menjalani LI di sana.

sedikit sebanyak tentang apa yang akan terjadi sudah diceritakan oleh senior yang pernah menjalani LI di sana. so, agak ketaq lutut gak la sebenarnya. hahaha :D

ada yang kata payah gila nak dapat LI kat sana or even Proton.
Yes. memang payah kalau xde jarum.

3x aku berusaha keras hantar resume aku ke sana dan akhirnya, Alhamdulillah. seminggu sebelum bermulanya LI, aku diterima atas bantuan orang2 tertentu. Terima Kasih yang x terhingga. =)

Jika aku ada masa lapang mungkin aku boleh la nak cite2 ckt pe jadi kat aku sepanjang LI di Perodua. Nak tau? rajin2 la jenguk aku kat sini ya..

p/s: kepada semua rakan2 yang menjalani LI di serata Malaysia. CAYOUK!!! >.<

No comments:

Post a Comment