Friday, March 4, 2011

Super Danger!


MOST WANTED PERSON!


Okay2! meh aku karang ckt..

hari ni hari moody aku.. yeah.. sorry for those yg kene tempias angin COLD aku hari ni.

AMPUN ya!! =)

back to topic la kan.. seriously ke mamat ni MOST WANTED PERSON kt AYER KEROH???
aku baru je tau dlm sejam yg lepas tu pon lpas bukak tenet ni.. haha

mamat ni tau x dia berjaya wat aku sedikit gerun mlm ni?

owh well of course r gerun..

AKU TINGGAL SORANG JE KOT SEKARANG! (dah 2 jam gk r. housemate g mkn n lepak2 tgk tv rumah member)

mesti ade kate.. "gedik ah kau. yg x ikot member pehal?"

hoi2!!

aku dh kate kan hari ni hari moody aku..

orang moody mane ade mood nk kuar.. YEKE??

watsoeveridontcare! ikut suka aku la nak kuar ke, nk terperuk dlm bilik ke, nk tido ke. haha. SUDAH2! merepek dah ni =_="

okay2.. cmni la.. ramai kate pernah nmpk mamat seperti gambar di atas..

well.. seriously bile aku tenung lame2 muke mamat tu.. n seriously aku rase aku memang PERNAH nampak mamat ni..

KAT MANA??

wooo2~ relex2..

aku rase mamat ni aku pnah nampak area2 7e kt ttu..
btol ke?? aku pon x brape nk sure.. tp rase2 nye ye lah mamat ni.. last week kot~

huhu~ x perlu bangga dengan pencapaian yg x memberangsangkan langsung ni!

ape2 pong! aku hope umah aku ngan member2 aku ni SELAMAT!
risau coz rumah kami rumah underground~ =_="
rumah underground ni org kate rumah calon utk disamun~ coz senang nak lari.

BALA NI BALA~

p/s: sape2 nmpk die cpt2 tepon polis!

1 comment:

  1. eh ni bkn jiran sblah umah hang eh?? ank sedara sarip dol kg dusun tu

    ReplyDelete