Saturday, February 26, 2011

AKU TAK NAK KAU!

haha.. cover front title nk power~ ^^
tapi YES! aku mmg bermaksud begitu!
KEJAM??
.........
.......
....
No la~ mane ade kejam! KAU yg tak paham..
baik2 aku dgn org2 yg kau SAYANG bkn bermaksud AKU NAK KAU.
phm x? haha.. x phm g masok skolah tadika blaja eja.

KAU kate aq complicated? KAU lagi COMPLICATED!
aku ade pakwe bernama HAFIZ.
DIA org yg plg aku SAYANG selain PARENTS n FAMILY aku.

kau kata aku baik kat kau? ^^ MESTILA!

ops! kan dah bagitau KAU awal2.. aku di ajar utk berbuat baik dkt semua org!
JAHAT mcm mana pon org tu aku kena sabar n sentiasa memaafkan mereka b4 aku tido nyenyak nak mati.

AKU baik kat KAU sama gak AKU baik kat KAWAN2 aku yg LAIN.
hadoiyai~

ye betol jodoh itu semua ALLAH yg tentukan..
SO just go with the flow la.. ape nk bising2 dah.. kita tgk je la nanti jodoh kau dgn sape pulak..
haaa.. kan SENANG!

ANNOYING!

2 comments:

  1. apa kata adjust "KAU" tu kat aku,,,,lalalalala

    ReplyDelete
  2. hahaha.. nak ke.. hamek la.. :D

    ReplyDelete